.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی دوشنبه

* گرايش به مشروبات الكلي، خطري كه جامعه را تهديد مي‌كند. دادستان عمومي و انقلاب اصفهان گفت: 30 نفر بر اثر مصرف مشروبات الكلي در يك ميهماني شبانه مسموم شدند كه از اين تعداد 5 نفر فوت كردند. محمدرضا حبيبي دادستان عمومي و انقلاب اصفهان در گفت وگو با فارس افزود: فروشنده اين مشروبات الكلي غيراستاندارد، بعد از تحقيقات لازم دستگير شده است.
* پايگاه اطلاع رساني "جهان" نيز نوشت: تعدادي از كافه‌هاي تهران كه پاتوق عده اي از هنرمندان نيز محسوب مي‌شوند در برخي موارد و به مشتري‌هاي خاص خود انواع مشروبات الكلي و آبجو مي‌دهد. اين گزارش مي افزايد: كافه‌هاي تهران يكي از محيط‌هايي است كه بر عملكرد آنها نظارت دقيقي صورت نمي‌گيرد و بعضاً همين محيط ها، فضايي ايجاد مي‌كنند تا فحشا و بي بند و باري در ميان افرادي كه به اين مكان‌ها رفت و آمد دارند افزايش يابد بطوري كه در يكي از اين كافه‌ها كه در شمال شهر تهران قرار دارد زن‌ها بدون حجاب به اجراي موسيقي و خوانندگي مي‌پردازند.
* مقامات فرودگاه هيترو لندن تصميم گرفته‌اند به هواپيماهاي شركت هواپيمايي ايران اير بنزين تحويل ندهند تا اين هواپيماها مجبور باشند براي سوخت گيري در يك مكان ديگر توقف كنند كه نتيجه عملي اين تغيير مسير پرواز، سه ساعت تأخير در رسيدن به مقصد است. عصرايران نوشت: پيش از اين فرودگاه فرانكفورت آلمان نيز سوخت رساني به هواپيماهاي ايراني را متوقف كرد كه به همين دليل هم اكنون هواپيماهاي ايراني مسير فرانكفورت - تهران براي سوخت گيري در فرودگاه وين توقف مي‌كنند. اين اقدام اروپائي‌ها از يكطرف با هدف سودجوئي صورت مي‌گيرد و از طرف ديگر بر خلاف ادعاهاي آنها، در جهت ضربه زدن به مردم ايران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آرش 26 مهر 1389
شايديكي ازراههاي اصلاح الگوي مصرف همين باشد.نتيجه ديپلماسي جهاني رييس جمهور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.